Nederlag til Markus Lövberg

Den svenske bokser Markus Lövberg (2-1), løb lørdag aften ind sit første nederlag som professionel bokser. Det skete da han ved Primetime Fight Night vol. 9 i Brøndby Hallen, tabte til den ubesejrede ukrainer Ruslan Bereziuk (3-0).

Efter bare 58 sekunder i første omgang var det slut. Bereziuk bankende Lövberg i gulvet med en hammer af en højre. Han kom dog op mens tællingen var i gang, men blev helt fornuftigt stoppet.

Det var ukrainerens tredje sejr, alle før tid.

1 COMMENT

  1. Rematch!!

    Både fordi ukraineren (man er næsten altid garanteret en modstander der kæmper alt hvad han kan, når man hyrer en ukrainer) har fortjent en løncheck mere, men også fordi Markus udstråler en usædvanlig kamp-vilje, og helt sikkert vil gøre alt for at revanchere sit nederlag. Det kan da kun blive en seværdig toer!
    Om ikke andet, så får vi nok en spektakulær KO (som vi ikke fik for mange af i går aftes).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Seneste historier