Ditlev Rossing (21-1) var første danske bokser i ringen ved lørdagens stævne i Brøndby Hallen. Her skulle han møde Giorgi Kandelaki (12-74-3), der var kommet til Danmark med meget kort varsel. Ditlev Rossing fik den ventede sejr over georgieren, men måtte tage alle seks omgange i brug for det.
Fra start var det Ditlev Rossing, der jagtede georgieren rundt i ringen. Giorgi Kandelaki er normalt rigtig god til at passe på sig selv, men Ditlev Rossing fandt hurtigt huller i den georgiske defensiv. Midtvejs i første omgang ramte Rossing med en god dyb venstre, der sendte Kandelaki til tælling. Mod slutningen af omgangen måtte der tælles endnu en gang, da Kandelaki blev sendt gennem torvene på bokseringen. Han var dog mere presset, end decideret ramt og rystet.
I de efterfølgende omgange lykkes det for Giorgi Kandelaki at gøre noget af det, som han er bedst til. Han forsøgte at holde og spoile, hvilket man før har set, kan frustrere Ditlev Rossing.
Rossing fandt aldrig tilbage i den samme rytme fra starten af kampen, hvor han fik sat en masse dybe slagserier sammen.
Hvad der i første omgang lignede en kamp, der ikke ville vare ved ret længe, endte med at gå den fulde distance på seks omgange. Efter de seks omgange vandt Ditlev Rossing med 60-51, 60-52 og 60-52.

