Aftabs kamp i Barcelona blev aflyst

Haris Aftab (3-0) skulle lørdag 23. maj have bokset sin fjerde kamp som professionel bokser. Men stævnet i Barcelona endte med at blive uden dansk deltagelse.

“Min modstander overholdte ikke den aftalte vægt, og kom ind alt for tung, så min manager valgte at aflyse kampen” lyder det fra Haris Aftab til knock-out.dk

“Vi har allerede nogle nye datoer, som snart kan blive bekræftet” fortæller den danske letvægter.

Ved stævnet skulle Haris Aftab have mødt den spansk-bosatte marokkaner Marouane Nmili (1-3).

1 COMMENT

  1. Er der nogen der kender til økonomien i den situation? Får Aftab halvdelen, eller en fjerdedel af hans purse?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Seneste historier