Når Euro Event den 24. november holder sit næste stævne, regner Kim Poulsen med, at han skal bokse en længere kamp, end han har gjort de seneste gange.”Jeg er på programmet ved Euro Events næste stævne den 24. november i Gigantium i Aalborg, og her forventer jeg for første gang at komme til at bokse 10 omgange,” siger Kim Poulsen til Horsens Folkeblad.Poulsen har kun én gang tidligere bokset en kamp sat til 10 omgange. Her mødte han afrikanske Obote Ameme, som han stoppede i 2. omgang og vandt UBO I/C-titlen. Siden har han bokse kampe over seks og otte omgange, men der giver god mening med en kamp over 10 omgange.”Det er endnu et skridt mod den titelkamp, jeg satser på. Jeg har en flot rekordliste med 21 sejre i 22 kampe, og jeg har fået fin kritik for mine seneste kampe, så det er kun et spørgsmål om tid, før en titelkamp falder på plads. Jeg har aldrig været pylret med modstander og håber at få en stærk modstander, der kan bringe mig længere op ad ranglisterne,” siger Kim Poulsen, der allerede er i gang med træningen.”Jeg holder formen ved lige og arbejder på at toppe til kampen i Aalborg. Jeg fortsætter med at bokse i letweltervægt og forventer at få endnu en kamp i starten af 2013,” siger Kim Poulsen.Ifølge Horsens Folkeblad skal alle seks Euro Event-boksere i ringen ved stævnet i Aalborg. Holder det stik, betyder det, at både Kim Poulsen, Kasper Bruun, Anita Christensen, Claus Bertino, Abdul Khattab og Stephan Alms skal bokse.

