02.06 Zam Zam ærgerlig over cuts

Reda Zam Zam var glad for sejren, men ærgerlig over måden den kom på, da han lørdag aften besejrede Giuseppe Langella på teknisk knockout i 3. omgang. Italieneren blev skadet, men Zam Zam er sikker på, at han alligevel havde sikret sig en sejr.”Jeg vidste, hvad der ville komme, for jeg havde set nogle bånd med ham. Så jeg havde forventet denne her lidt akavede stil,” siger Reda Zam Zam få minutter efter kampen.Selvom kampen kun gik få omgange, fik Reda Zam Zam igen en skade over det ene øje. Noget, der generer ham voldsomt.”Det er irriterende. Det er tredje gang i min karriere, at jeg får et cut. Det er irriterende, at de kommer. Jeg ved ikke, om det er fordi, jeg er kommet lidt op i årene,” siger Reda Zam Zam, der dog glæder sig over, at hans ansigt ikke er blevet slået op.”Sidste gang var det på grund af et hovedstød, og denne gang fik jeg den af en albue. Men det er ærgerligt,” siger han.Den 32-årige århusianer med de libanesiske rødder forventer, at det inden længe er ham, der står øverst på plakaten, når Sauerland holder stævner i Danmark.”Jeg er ved at komme op i årene, så jeg skal til at bokse titelkampe. Jeg skal ikke stå og bygge stævnerne op. Det har jeg også sagt til Sauerland,” siger Reda Zam Zam, der mener, at han meget snart kan være klar til en titelkamp.”Jeg skal have lidt mere sparring og lidt mere af den hårde træning, man får op til en titelkamp,” siger Reda Zam Zam, der med sejren over Langella udbyggede rekordlisten til 26-1, 13 KO.Foto: Photo Wende.

Seneste historier