De danske tv-seere kan få masser af boksning ind i stuen, når der den 18. februar er boksestævne i Brøndby Hallen.Hovedkampen står mellem Rudy Markussen og nordirske Brian Magee, og det er 3+, der vil transmittere stævnet til de danske seere. Udsendelsen begynder klokken 20, og der bliver vist boksning frem til midnat.Claus Borre sidder ved mikrofonen som kommentator, mens Camilla Martin og Brian Mathiasen paser studiet.

